دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
تعداد مقالات: 7
مقاله پژوهشی
تحلیل روابط میان اقدامات پارادایمهای مدیریت زنجیره تأمین و معیارهای عملکردی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
صفحه 9-31
انتخاب استراتژیهای بازاریابی زنجیره تأمین در شرایط انتشار عدمقطعیت
صفحه 33-62
تبیین نقش تئوری محدودیتها جهت دستیابی به بنگاه های اقتصادی در کلاس جهانی
صفحه 63-81
مدلسازی عملکرد شبکههای مراکزداده با رویکرد پویاییهای سیستم
صفحه 83-106
بهینه سازی قیمت فروش و هزینه تبلیغات در یک زنجیره تأمین دوسطحی شامل یک تولیدکننده و دو خرده فروش
صفحه 107-127
بهکارگیری مدل برنامهریزی چندهدفه فازی وزندار به منظور تعیین میزان خرید بهینه از تأمینکنندگان
صفحه 129-152
ارائه یک مدل هوشمند فازی برای ارزیابی فرآیندهای مدیریت دانش در زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکت ایرانخودرو)
صفحه 153-175