دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
کلیدواژهها = توسعه محصول جدید
تعداد مقالات: 6
طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور
دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 195-228
طراحی مدل پویای توسعه محصول جدید با تأکید بر تئوری انتشار باس
دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 137-162
تأثیر مشارکت ذی نفعان در فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد سازمانی
دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 27-46
مدل توسعه محصول جدید در صنعت خودروسازی کشور
دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 33-51
مدلسازی پویایی در زنجیره تأمین یک محصول جدید مبتنی بر رویکرد پویاییهای سیستم
دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 9-36
طراحی الگوی فرآیندی توسعه محصولات نرمافزاری با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 99-118