دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
کلیدواژهها = کارت امتیازی متوازن
تعداد مقالات: 11
ارزیابی عملکرد با تلفیقی از مدل کارت امتیازی متوازن و روش بهترین- بدترین فازی مورد مطالعه: (شرکت بهرهبرداری قطارشهری مشهد)
دوره 12، شماره 3، مهر 1401، صفحه 173-201
اولویتبندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن با استفاده از رویکرد کمّی SWOT و روشهای تصمیمگیری چندشاخصه فازی
دوره 12، شماره 2، تیر 1401، صفحه 37-63
ارائه مدلی دینامیکی برای ارزیابی میزان لارجبودن عملکرد متوازن یک زنجیره تأمین
دوره 11، شماره 4، دی 1400، صفحه 253-290
استفاده از رویکرد ترکیبی چندمرحلهای تحلیل پوششی دادهها (DEA) و کارت امتیازی متوازن (BSC) برای بهبود ارزیابی عملکرد
دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 143-165
ارزیابی عملکرد مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با تلفیق کارت امتیازی متوازن و پویاییشناسی سیستم
دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 165-193
ارائۀ مدل زنجیرۀ ارزش پایدار با استفاده از توسعۀ الگوی پورتر و کارت امتیازی متوازن: مطالعۀ موردی شرکت پرمیومباند
دوره 9، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 141-167
طراحی مدل پویای کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد شعب بانک
دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 163-197
شاخص های کلیدی عملکرد سازمان و بهبود بهره وری: رویکرد کارت امتیازی متوازن
دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 101-118
ارائه رویکردی گامبهگام برای شبیهسازی نقشه استراتژی با استفاده از نقشههای شناختی فازی
دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 93-115
ارائه روش شناسی پالایش اهداف استراتژیک به منظور تدوین نقشه های استراتژی: رویکرد ترکیبی بسط عملکرد کیفیت و غربالگری فازی
دوره 3، شماره 3، آذر 1392، صفحه 9-38
اولویت بندی پروژه های بهبود در مدل EFQM با رویکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای یزد)
دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 91-106